Dažnai vaikščiodami Vilniaus, Kauno ar Klaipėdos senamiesčiais net nesusimąstome apie tai, kiek tos vietos ar pastatai „matė“ skirtingų likimų ir patyrė istorijos vingių. Komandinis detektyvas TIME TRAVEL – tai galimybė komandoms leistis į nuotykį po senovinius Lietuvos miestus. Tarsi užsidėjus virtualios realybės akinius nusikelti į praeitį bei jutimiškai patirti kaip atrodė miestas ir jo gyvenimas prieš 20, 50, 100 ar 200 metų. Senovinio miesto atvaizdai (nuotraukos, paveikslai bei eskizai) bei istorinių faktų mįslės sukuria unikalią galimybę pažvelgti į miesto praeitį.
TIME TRAVEL – tai ne ekskursija, o komandų ugdymo sprendimas su kultūrine/istorine potekste, įtraukiantis dalyvius į intriguojančią tyrėjų rolę trijuose istoriniuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje. Renginio esmė – suteikti galimybę pažinti miestą iš naujos, detektyvinės perspektyvos, analizuojant paslaptingas užuominas, ieškant užkoduotų įkalčių ir bandant išsiaiškinti istorines paslaptis. Ši koncepcija remiasi idėja, kad istoriniai objektai gali papasakoti daug intriguojančių istorijų, kurias reikia „iššifruoti“ pasitelkiant komandinius gebėjimus: kūrybišką mąstymą, bendradarbiavimą, dėmesingumą detalėms ir loginį sprendimų priėmimą.
Renginio dalyviai – „detektyvai“, gauna užduočių paketus su senovinėmis nuotraukomis, trumpais (tačiau prasmingais) istorinių įvykių aprašymais bei užkoduotomis užuominomis. Šios užuominos gali būti susijusios su svarbiomis miesto vietomis, žymiais pastatais, ar architektūrinėmis detalėmis, kurios bėgant laikui pasikeitė, tačiau jų pėdsakai vis dar išlikę. Komandoms reikės vaikštinėti po pasirinktą miestą – Vilnių, Kauną arba Klaipėdą – bandant surasti atitinkamas vietas ar sutapimus su senovinėse nuotraukose vaizduojamais objektais.
Renginio metu dalyviai susidurs su iššūkiais, reikalaujančiais dėmesio ir loginio mąstymo. Kartais teks interpretuoti senus žemėlapius ar dokumentus, kitu metu – ieškoti nedidelių, kiek pasislėpusių architektūrinių detalių. Kiekviena teisingai surasta vieta ar atpažintas pastatas priartina komandą prie galutinio sprendimo – išnarpliotos istorinės paslapties. Tam, kad pasiektų sėkmę, komandos turės efektyviai bendrauti, dalintis surinkta informacija ir kartu apjungti savo unikalius gebėjimus: nuo greito orientavimosi iki kritinio mąstymo. Taškų rinkimo sistema, atsakomybės sritys, likimo, pažinimo kortelės ir kiti sužaidybinti elementai suteikia dalyviams galimybę susidūrus su iššūkiais ugdyti tiek asmeninę, tiek komandinę lyderystę.
Vertė organizacijai
Organizacija, investuodama į šio renginio organizavimą, prisideda prie darbuotojų motyvacijos ir įsitraukimo augimo. Geresnis tarpusavio supratimas ir bendradarbiavimas komandoje ves prie efektyvesnio darbo, spartesnio sprendimų priėmimo ir geresnių rezultatų. Po renginio suformuoti stipresni komandiniai ryšiai leis organizacijai sumažinti vidinę trintį, padidinti darbuotojų lojalumą bei ugdyti įmonės kultūrą, kurioje vertinamas atvirumas, pasitikėjimas ir bendras tikslų siekimas. Visa tai tiesiogiai prisidės prie organizacijos konkurencingumo rinkoje ir ilgalaikio sėkmingo augimo.
Realūs iššūkiai versus dirbtinai primesti žaidimai bei užduotys
Dinamiška, besikeičianti aplinka versus statiškas buvimas vietoje
Apsisprendimo laisvė versus primestos taisyklės
Sprendimų paieška versus laisvalaikio užtikrinimas
Visos teisės saugomos © 2023 | Svetainę sukūrė: Artix.lt