Keičiantis laikui, keičiasi ir mados. Prieš penkis ar dešimt metų į Klientų aptarnavimo standartą buvo žiūrimą kaip į išganymą ir panacėją nuo klientų rūstybės, šiandien situacija yra kitokia. Klientams yra žymiai svarbiau ne „teisingi“ bei korektiški atsakymai, o žmogiškumas, nuoširdus bei asmeniškas santykis.
Klientų aptarnavimo standartas – tai tarsi automobilis su bazine komplektacija, į kurią įeina oro pagalvės. Sovietiniais laikais tokių stebuklų automobiliuose nebūdavo. Lygiai kaip ir besišypsančių ir maloniai bendraujančių pardavėjų. Visgi šiais laikais, oro pagalvės yra būtina automobilio komplektacijos dalis. Lygiai taip pat ir su klientu aptarnavimo standartu. Gerai, jeigu jį turite, bet to neužteks, jei norite būti išskirtinai patrauklūs klientams, nes visi kiti tikėtina irgi turi įsidiegę vienokį ar kitokį klientų aptarnavimo standartą. Dabartinėse aktualijose klientus padeda išsaugoti ir konkurencijoje dėl naujų klientų laimi ne klientų aptarnavimo standartas (taisyklės), o išskirtinė klientų aptarnavimo kokybė bei emocinis, ilgalaikį santykį su klientu kuriantis, bendravimas.
Šie mokymai skirti dalyviams, kurie jau turi bazinius darbo su klientais įgūdžius ir nori juos tobulinti. Mokymu metu daugiausia dėmesio skiriama praktinių situacijų analizei bei sudėtingų situacijų su klientais valdymui. Tai erdvė pažengusiems klientų patirčių vairuotojams mokytis vairuoti esant sudėtingoms emocinės/psichologinės atmosferos sąlygomis.
Kaip suvaldyti klientų nepasitenkinimą ar nusivylimą? Kaip užtikrinti, kad klientas jaustųsi išgirstas? Kaip bendrauti, kad klientui nekiltų abejonių ar jį gerbia, ar į jo nuogąstavimus bei pageidavimus atsižvelgia. Dalyviai iš seminaro išsineš atsakymus į visas šias subtilybes bei tvirtesnius įgūdžius užsitikrinti klientų lojalumą bei rekomendacijas.
Kodėl verta?
Praktiniai įgūdžiai versus Teorinės žinios
Įtraukiantis turinys versus Nuobodžios skaidrės
Mokymasis žaidžiant versus Mokymasis klausant dėstytojo monologo
Realios situacijos versus Abstrakčios istorijos
Visos teisės saugomos © 2023 | Svetainę sukūrė: Artix.lt