Grįžtamasis ryšys

Grįžtamasis ryšys yra nuostabus įrankis stiprinti darbuotojų veiklos efektyvumą, jau senai peraugęs iš madingos naujovės į procesą, be kurio sunku įsivaizduoti komandos valdymą ir vadovavimą.

Tinkamai naudojamas grįžtamasis ryšys veikia lyg variklis, stumiantis organizaciją  į priekį per nuolatinį darbuotojų ugdymą. Visgi dažnai tenka susidurti su tuo, kad netinkamai naudojamas šis procesas gali peraugti į formalią veiklos apžvalgą, kur abu dalyviai jaučiasi nekomfortiškai. Tokiu atveju šis procesas iš darbuotojų augimo variklio tampa dar vienu korporatyviniu balastu bei prievole, kuri nesukuria pridėtinės vertės.

Mokymų metu nagrinėjamas grįžtamojo ryšio pokalbių potencialas bei iššūkiai. Dalyviai įgaus praktinių žinių kaip išvengti formalumo spąstų, kaip įveikti darbuotojų gynybiškumą/pasipriešinimą.

Interaktyvios užduotys bei situaciniai žaidimai užtikrins, jog vadovai po mokymų išeis su pritaikomų priemonių bei sprendimų bagažu tam, kad grįžtamojo ryšio pokalbiai taptų ne darbuotojo egzaminavimu, o  turiningu bei ugdančiu susitikimu.

Kodėl verta?

Praktiniai įgūdžiai versus Teorinės žinios

Įtraukiantis turinys versus Nuobodžios skaidrės

Mokymasis žaidžiant versus Mokymasis klausant dėstytojo monologo

Realios situacijos versus Abstrakčios istorijos

error: Turinys yra apsaugotas !!